22. 1. 2013

Muj sen-Botičky

Už hrozně dlouho (asi od te doby co se přesně tyhle boty začaly prodávat) sem si přála boty od Iron Fist ZOMBIE
 Včera mi muj přítel tenhle malý sen splnil.. Nikdy by me nenapadlo že je vážně budu mít a ještě k tomu od něj.:) 
Je to muj tulík.. a tímto článkem mu chci i veřejně za všechno poděkovat.. 
ne jen za to ze mi koupil ty boty (samozrejme :) ale za to že je semnou a že mě dělá šťastnou.. 
Moc ti děkuji za tvou lásku a za ty krásné dny s tebou.. Za chvilku budeme spolu už rok a kazdé minutky s tebou si moc vážím!! si mé vše a tak to bude doufám ještě hoodně dlouho.:) 
Miluji tě Miško moje..<3




1 komentář:

  1. Já tebe prdelko :) moc! <3 A vůbec nemáš za co. Bude toho daleko víc :P .. Každý den co jsem s tebou si moc užívám a doufám že jich bude o dost více :) .. Jsem s tebou moc šťastný.. Miluji tě moc!! <3 :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu