23. 3. 2013

.. to je moje potěšeníčko :)

Co se blogování týče--->


 Moc mě potěšilo, že jsme přesáhli 100vku odběratelů :) Vážím si každého nového odběratele, a budu ráda když vás bude jen a jen více :)




Jako další potěšení je to, že jsme přesáhli na blogu 50tku a táhneme hezky na 60 :) Ráda vidím, že se můj web rozjíždí, a že se přídáváte k odběru aniž by ste měli důvod (jako třeba soutěže atd)Budu moc ráda když se budete pořád přidávat :)


a jinak by mě zajímalo, jak je anketa zdali se ti líbí můj web, tak vás pár dalo ,,líbí, ale je stále co vylepšovat" nebo jeden dal ,,nelíbí se mi'' Tak bych vás chtěla poprosit, aby jste napsali do komentářů co by jste změnili ?! :) moc by mi to pomohlo, a budu si vážit každého názoru..:)






Jako další mě potěšilo, když jsem se zeptala jedné blogerky (miss beauty addict) jak se jí líbí můj web a odpověděla mi to co je na obrázku nad popiskem.


A další -->



Moc mě potěšilo, že se má fotka s přítelem kde je mé líčení, objevila na jedné celkem dost známé stránce o scene a vše tomu podobném :) Tohle mě moc potěšilo..:) aspoň jsme slavní..:D :) 


Jako další, jsem si konečně odbarvila odrosty.:D jak se vám to libí? já si myslím, že to není až tak špatné..:) nemám tady teda vyžehlené a upravené vlasy :)
Teď už je ta růžová hodně do pastelové, ale to mi vůbec nevadí.:)


 V obchodě jsem objevila tento Semtex cool.. a vážně doporučuji.:D není ta chuť sice moc extra, ale je to sranda.:D měla jsem zelenej jazyk hned po jednom loknutí.:) určitě si koupím znova :)


Další moje potěšení je to, že se za 8 dní zveřejní nová řada seriálu HRA O TRŮNY.
Možná se nezdám.:D ale ten seriál miluji.:) Nemůžu se dočkat jak ho budeme s přítelem sledovat..:)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu