30. 6. 2013

BB Wash - Dermacol

Minulý týden jsme s přítelem objevili tuto novinku od Dermacolu BB Wash.
Jako milovníka BB krémů mě tohle hned zaujalo.
Tento čistící krém stojí kolem 99 korun a měl by sloužit k odlíčení a očištění pleti.
 BB Wash by měl splňovat tyto funkce:
Já jsem si tento BB wash hned oblíbila.
Krásně mi odlíčí i oční partie a na to, že jsem alergická snad na všechno, tak po tomhle jsem neměla žádnou vyrážku a ani zarudnutí.
Pleť po očištění máte příjemně jemnou.
BB wash se nanáší na navlhčený obličej a když po obličeji kroužkujete vytvoří se jemná pěna pomocí které by se měla pleť vyčistit.
BB wash má narůžovělou barvu a příjemnou vůni.
Nemám co tomuto krému vytknout. Jsem spokojená a tenhle krém můžu jedině doporučit.

Jak se vám tahle novinka líbí? Už jste ji vyzkoušely?

4 komentáře:

  1. To bych taky potřebovala,snad si pořídím:)

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem za recenziu :)akurát som premýšľala, či si ho kúpiť,alebo nie.Určite ho teda vyskúšam.
    thevandasdiary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu