16. 7. 2013

Bez čeho se v Poslední době neobejdu

Tak mě napadlo, že bych vám vytvořila novou rubriku a to tuhle. Budu vám každý měsíc dělat článek o tom, co mě v poslední době zaujalo a co jsem si velmi oblíbila. Nebudou tu teda jen novinky, ale budu sem psát i věci, které používám hodně často a stále mě neomrzely.

Asi bych jako první začala s pečující kosmetikou na pleť
Co jsem si hrozně oblíbila je:

 BB wash od dermacol
Je to čistící krém u kterého si potřebujete jen navlhcit obličej a pak se krásně odlíčíte, aniž byste potřebovali odličovací tampónky

Garnier Dark Spot Corrector
 Je to krém pro rozjasnění plati a je to asi jediný krém, který mi nezpůsobuje alergie a jsem s ním nadmíru spokojená

Mastičky na alergii
Kvuli me skvělé (to je samozřejmě ironické) alergenní kůži mám v jednom kuse alergie a opuchlé oči a tak potřebuji mít stále při sobě mastičku

 Figs & Rouge Balzám 
 Tento balzám má příjemnou mentolovou vůni a dá se použít snad na všechno. Já jsem ho našla v balíčku od Ladyboxu a využívám ho pořád. Dá se využít jak na rty, tak na obličej celkově, na ruce i na suchá místa po těle.

Dekorativní kosmetika na obličej
Alverde pudr camouflage 
Je to můj nynější nejoblíbenější pudr. Je celý bílý a tak i s makeupem pěkně ladí a dobře zmatní.

Gelové oční linky Essence
Co už určitě víte je, to že jsem si strašně moc oblíbila tyto linky. Sice k nim potřebujete štěteček, ale to je to nejmenší. S dobrým štětečkem uděláte krásnou linku, která dlouho vydrží a je stále sytá.

Colorama Tvářenka 
 Mou oblíbenkyní se stala tvářenka od Maybelline, kterou jsem dostala na zrecenzování. Je jemná a pěkně drží, navíc je i cenově dostupná.

Miss sporty Pump Up Booster Řasenka 
 Tahle řasenka ještě neměla šanci mě zklamat. Stále ji ráda používám a dosud mě žádná řasenka takhle nepřesvědčila jako tahle.

Stíny na obočí Essence
Mým dalším společníkem jsou tyhle stíny na obočí. Nedovedu si představit bez nich být :D mám v poslední době i v oblibě stíny na obočí od alverde, které když je potřeba využiju i jako stíny na oči.

A co vlásky?
Nivea long repair sprej
Nedovedu si svůj den představit bez těchto sprejů. Když si mám vlasy rozčesávat, tak si na vlasy dám tento sprej a hned to jde dobře. Já můžu doporučit snad všechny spreje.:)

Lak na vlasy LYBAR 
 tento lak si kupuji také už nějakou dobu. Vyplatí se mi více, než když si koupím klasický. Tento lak koupíte v 500ml v tekutém stavu a jen přelijete do něčeho co bude moci lak rozprašovat. Na tento lak jsem nakazila i svého přítele a jiný si nekupuje.:)

Barva na vlasy Vellie 
 Popravde je to přeliv a je to celkem děs.:D protože nemůžu zmoknout, jinak mi teče barva.. Bohužel si ale nemůžu představit být bez ní, protože mám v plánu si tuhle barvu co mám na nějakou dobu nechat .)

Teď doplňující výrobky a doplňky
DeoSprej Play Boy 
 Mám ve velké oblibě sladké vůně a to hlavně toaletní vody. Od playboy je má oblíbená a mezi mé další oblíbené patří Baum, Yves Rocher a další.

Bez čeho si nedokážu představit den je hřebínek...:) jsem ehmmm uchyl na vlasy a na česání (teda jen mých vlasů)..:D
Další můj detail v úchylkách jsou lennonky. sice mozná mi moc extra nesluší, ale mám je moc ráda a moc ráda je nosím.

Poslední co pro vás mám za mou úchylku co v poslední době mám a bez čeho se neobejdu jsou Džusy! Zbožnuji džusy, ale bohužel v poslední době je jisté, že nejsou moc zdravé a je lepší si dělat vlastní džusy v odšťavňovači.

Líbí se vám takové články? Mám v nich pokračovat?

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu