11. 8. 2013

Summary - Červenec

Ahoj.:) tak mám tady pro vás shrnutí :)
Puvodně jsem udělala jen jeden takový článek s fotkami a to pod názvem Random, ale ted sem to změnila, protože spíš tento článek chci vzít jako shrnutí mého měsíce, co by vás mohlo zajímat atd atd. Podle mě to bude lepší než klasický random, kde budou fotky, které jsem jen tak náhodou vyfotila.:)
Omlouvám se, že jsem tento článek vytvořila až tak pozdě, ale zatím jsem neměla kdy jej vytvořit.:)

 1. Natáčela jsem videotutoriál s fotografkou DAR, takže snad co nejdříve se můžete těšit na video (netuším, kdy bude)
2. Líčila jsem ve stylu květin, protože jsme chtěli využít dosud neodkvetlých květin a pak jsem líčila i výherkyni soutěže, na fotky se mužete těšit.
3. Fotily jsme s kamarádkou a fotografkou ze stránky www.antivist.blog.cz a její kamarádkou Míšou
4. No a můj přítel měl dovolenou, takže jsme byli plus mínus 14 dní spolu a hodně jsme si dovolenou užili, 17 Miška (přítel) bude mít opět dovolenou a už se nemůžu dočkat, protože přiletí i má kamarádka z kanady)

 1. U nas, v jednom domě na celé prázdniny, otevřeli zrcadlové bludiště a tak jsme tam samozřejmě museli jít! Byla to bomba! dokonce lepší jak v Praze :) Míša nikdy v žádném takovém bludišti nebyl, takže i on měl pěkný zážitek.
2. Konečně jsem měla dostatek peněz na to, abych si mohla koupit stativ na pořádné natáčení! určitě jsem si už u některých videí a fotek všimly, že ho používám, protože stativ mám od poloviny měsíce.
3. Mišák, Evžulka a neteřinka Viktorka.
4. Nevím jak vám, ale mě příjde, že je viktorka šíleně fotogenická a je to vážně zlaté dítě.:) 

 1. Konečně jsem dodělala masku vlkodlaka a na youtube (už je) a i brzy na blogu budete mít video!!
2. Můj první SWAP balíček od Petalky.blogspot.cz
3. S mišáčkem :)
4. S Miškou ve Vyškovské ZOO mezi ovečkami a dalšími zvířaty (bože ti byly tak užasní .:3 )

1. Opět na oranžovou! ale pozor! tohle nebyl záměr, mám v plánu o tom udělat video nebo článek, protože to měla být červená (hodně sytá červená) a vznikla oranžová.
2.3. Jaksi nás sežral dinosaurus v DINOparku Vyškov :) Vylo to tak super.:)
4. No a nakonec bych vás upozornila ke změně vzhledu blogu. Já doufám, že se vám nový vzhled líbí  a budu ráda, když mi dáte nějaké své tipy a rady co zlepsi a budu ráda, když napíšete i nějaké tipy na články.


 Jak se vám jiný způsob Random článku líbí?

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuju.:) už jsem dala i na blog video jak ji tvořím.:) snad se ti bude líbit.:)

      Vymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu