4. 2. 2014

Ledová Romance aneb ten skvělý pocit...

..Vítezství
Musím se Vám pochlubit tím, že minulý týden ve středu jsem se zúčastnila soutěže a úspěšně jsem se umístila na přenádherném PRVNÍM místě.
Musím Vám říct, že sem s tím vůbec, ale vůbec nepočítala, ale doufala jsem aspoň v to třetí místo (když už nic) .:D


Za modelku mi šla moc milá a krásná holčina Raduška :)
Tímto jí chci moc poděkovat za ochotu a tak to všechno co musí modelka obnášet a ona splňovala :)
Doufám, že se takhle dařit bude ještě hoooodně dlouho :) Přece víte, že líčení je můj obrovský a milovaný koníček.
/(Noo, aby se dařilo i ve škole)
Hlavně mi pak držte palce v dalším kole Brněnského Zrcadla.

Držte mi palečky!

4 komentáře:

  1. Krásne líčenie, kamienky tomu dodali ešte väčší šmrnc.. Gratulujem k výhre, je to úžasné ak ľudia ocenia tvoju snahu a ty si naozaj talentovaná, čo potvrdzujú všetky fotky nielen na blogu, ale aj na FB :) Verím, že aj v ďalších kolách a iných súťažiach bude tvoja práca ocenená krásnym prvým miestom. Ešte raz blahoželám, zaslúžiš si to :)

    PS: Rovnaký kozmetický kufrík som pred rokmi dostala od maminky na Vianoce, šikovná vecička. Budeš ho aj recenzovať?

    OdpovědětVymazat
  2. No tak gratuluji, je to parádní.. myslím, že jsi vyhrála právem.. je to paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem :) A krásne líčenie. A čelenka je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji, zasloužíš si to! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu