4. 6. 2013

CHARITATIVNÍ GALAVEČER - KDYŽ MÓDA A OSOBNOSTI POMÁHAJÍ

V pátek jsem se zúčastnila galavečera KDYŽ MÓDA A OSOBNOSTI POMÁHAJÍ.
Velkou radostí mi bylo, když jsem se mohla focení jako vyzážistka zúčastnit.
Bohužel práce tam pro mě moc nebylo, ale i tak to byla skvělá zkušenost a budu doufat, že se ještě někdy příležitost naskytne.
Večer byl moc příjemný a já byla obklopena skvělými lidmi , kterých si opravdu vážím.
Myslím, že jsme se dobře bavili.


Úplně vlevo můžete vidět moc šikovnou fotografku Dar, která vyfotila vážně skvělé fotky, které se dohromady vydražily za 145 000 korun.



Teď bych vám chtěla napsat o čem přesně tento galavečer byl.

Tento večer je věnovaný dětem s Cystickou Fibrózou.
To je smrtelná lidská dědičná nemoc, která postihuje převážně dýchací a trávicí soustavu a jde o vrozené onemocnění způsobené mutací genu.
A aby se dětem mohl aspoň trochu ulehčit život, tak se vytvořily fotografie s českými osobnostmi a ty se vydražily (což jsem psala výše).

Na galavečeru nebyla jen dražba fotografií, ale i modní přehlídky a i vystoupení některých osobností, na konci toho všeho byl bohatý raut, což myslím, že oslovil nejvíce lidí..:D

Tady máte ukázku fotografii od fotografky DAR
Fotbalista Petr

Miss Earth Tereza Fajksová 

Zpěvačka Ilona Csáková



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu