5. 6. 2013

TAG: Pár otázek ohledně kosmetiky

Mám tady pro vás další tag.
Doufám, že se vám bude líbit a že vás potěší.
Našla jsem ho na internetu a líbilo se mi, že jsem se u něj mohla hezky rozepsat. 
Tak přeji příjemné čtení.




Jakou značku kosmetiky by jsi chtěla vyzkoušet, ale ještě od ní nemáš žádný produkt?
Asi nejsem přesně ten typ člověka co mu jde čistě jen o značku. Snažím se kupovat takovou kosmetiku, která mi neublíží, je kvalitní a vyplatí se mi.
Tak si zkusím vymyslet třeba takovou značku kosmetiky, na kterou snad nikdy mít nebudu a když jo, tak se mi za ni nebude chtít dávat tolik peněz a raději si koupím více výrobků za nižší cenu.
Tak Co třeba Dior, Bobby Brown nebo Benefit? ty bych vážně chtěla někdy vyzkoušet, no snad se naskytne příležitost..

Jaká je tvá oblíbené kosmetická značka a proč?
Má oblíbená kosmetická značka je, jak už jsem se kdysi zmínila ESSENCE a Dermacol.
Jsou to podle mě dobré a sympatické značky, které nezpůsobují alergie, jsou všude dostupné, kvalitní, nejsou drahé a jsem s nimi naprosto spokojená.

Vyjmenuj 5 kosmetických produktů, bez kterých by jsi se neobešla.
Pudr, Řasenka, Linky, Stíny na obočí a asi BB krém.
Tohle jsou věci se kterými se dá na obličeji vyčarovat snad cokoliv :)



Kde ráda nakupuješ svou kosmetiku?
Ráda nakupuji na internetu, ale zatím nebylo k tomu moc příležitostí.
Nejraději nakupuji v drogériích a obchodech určených pro kosmetiku, protože si produkty můžu hezky prohlédnout, vyzkoušet a prodiskutovat, zda-li mi za to stojí.

Používáš korektor?
Dříve jsem korektor používala, ale čím sem starší, tak tím se mi zmírňuje akné a když se něco objeví (kvůli tomu, že si např šplíchnu lak na vlasy do obličeje) tak mi stačí to zadělat obyčejným makeupem či BB krémem.

Kolik přibližně utratíš za kosmetiku?
Tak to nemám ani trošičku ponětí.
Za týden utratím za kosmetiku asi kolem 120 korun, což podle méo není tak hrozné, když se podívám na jiné slečny.
Jak už jsem psala, snažím se nakupovat chytře a i kvalitně, přece jen jsem studentka a peníze jen tak na zemi nenajdu.

Vyjmenuj tvé TOP zahraniční blogerky/youtuberky.
Tohle vám asi neprozradím.
Né, že bych vám to tajila, ale proto, že žádnou oblíbenou zahraniční a ani česko/slovenskou blogerku či youtuberku nemám.
Dříve jsem hodně sledovala Verenu Schizophrenii, ale to už se časem trochu změnilo a kouknu jen na to, na co zrovna narazím a co mě frnkne do nosu.

Umělé řasy?
Pokud jde o klasické nalepovací řasy, tak nejsem vůbec proti!
Sama je moc ráda používám, protože krásně zvýrazní líčení a na fotkách vypadají vážně úžasně.
Já většinou nekupuji nějaké drahé, protože to, že si koupíte z nějaké tržnice umělé řasy vám nemůže nijak ublížit, protože na tom nic co by ublížilo není (maximálně, že si řasy omylem strčíte do oka).

Co je tvým kosmetickým snem?
Mým kosmetickým snem je to, abych byla uznávaná vizážistka.
Líčení mě hrozně baví (vždyť jsem žena) a je to něco, čím bych se chtěla někdy v budoucnu živit a díky tomu i pomáhat a radit ostatním.
Doufám, že se mi můj malý sen splní a že mi v něm pomůžete.


Sleduje tvůj přítel tvá videa či články? Ví o tom, že je tvoříš?
Ano, určitě je sleduje. Kolikrát, když u přítele přespávám, tak vidím jak mi stránku a YT pořád sleduje a vždy, když se mi přidá nový odběratel, tak radostně zahlásá: Lásko máš XX Odběratelů!! Kolikrát mi příjde, že z toho má větší radost jak já..:D
Ale nebojte, já
 z toho mám vždy ohromnou radost, když mě podpoříte svým odběrem jak tady, tak i na Youtube.


Moc vám děkuji za přečtení mého tagu a Budu moc ráda, když mi napíšete komentář se svým názorem na jednotlivé otázky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu