22. 9. 2013

177 Color Makeup Eyeshadow Blush Face Powder Cosmetic Palette Set


Ahoj. Tuhle paletku jsem dostala už před nějakou dobou od svého přítele.
No A konečně vám sem jdu na ni vytvořit recenzi


Paletka má tři patra.
  • Paleta obsahuje 174 barev očních stínů a 3 barevné pudry na obličej
  • 174 Očních stínů mezi nimi jsou třpytivé, matné, barevné a Nude odstíny
  • S 5ks mini aplikátorů(oboustraných) na oční stíny, 2ks Houbiček na makeup a zrcadlem
  • Ideální pro profesionální nebo osobní použití
  • S použitím dobré báze pod oční stíny, vám vydrží velmi dlouho.
  • Protože paletka obsahuje velké množství stínů, tak můžete vykouzlit jakýkoliv typ líčení a se stíny se hezky pohrát.


Když paletku otevřete, tak jako první uvidíte tohle patro. Jsou to matné stíny, ale u Nude odstínů naleznete i pár třpytivých. Matné odstíny nejsou tak pěkně syté jako ty třpytivé, ale i tak pigmentace není tak špatná a jsem s ní velmi spokojená.


Když paletku rozevřete dál, tak na vás vybafnou třpytivé stíny, které mám hodně v oblibě a jsou třpytivé pořád a ne jen na povrchu což je velké plus. Pigmentace je u třpytivých stínů uplně parádní.


A uplně poslední rozevření vypadá takhle. Na fotce, ale nemám plný obsah zdokumentovaný, protože jsem si aplikátory a původní houbičky dala do pásu na štětce a ty jsem právě neměla u sobe, tak snad to nebude tak vadit. Jinak jak máte pudry ve třech odstínech, tak je zakrývá zrcátko, které jde vidět na obrázku jen kousíček.


Tady máte na ukázku pigmentaci. Myslím si, že není vůbec špatná. Co myslíte vy?

Jak se vám paletka líbí?

1 komentář:

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu