23. 9. 2013

Essence Řasenky


Když jsem tak procházela drogerie, tak jsem v DMku narazila na balení dvou řasenek od Essence za 59 korun. Samozřejmě sem neodolala a už byly v košíčku. No a abych pravdu řekla, tak nelituji!
Na výběr byla dvě balení. Fialová s Modrou řasenkou a Fialová s Černou.


Na první pohled mi moc rozdílné nepříjdou, ale po nanášení rozdíl byl znatelný. Bohužel na fotografii to tak dobře vidět nejde, ale fialová řasenka hlavně řasy natočila a modrá řasenka je nechala krásně rozčesané, takže na první pohled nešlo ani moc poznat že máte řasenku a vypada velmi dobře a ještě k tomu je voděodolná.
Já si myslím, že řasenkám nejde ani nic vytknout.. Líbila se mi jak cena, tak výsledek po nanešení.


Máte zkušenosti s těmito řasenkami? Jaký máte názor?

2 komentáře:

  1. kupovala jsem si je taky, + ještě mám černou.. a ta mi nejvíc vyhovuje :)



    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já osobně mám modrou a mamka má fialovou :) a moc jsme spokojený i cena je dost dobrá (y)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu