10. 1. 2014

Makeup Palette CASUELLE



Tady toho roztomilého miláčka jsem dostala jako dárek k Vánocům od Ježíška(Maminky).
Miluji takové malinkaté paletky, které si sebou můžu někam vzít a mám tam jak stíny, tak lesky :)


Paletka má dvě patra s celkem 12 stíny, 8 lesky/rozjasňovače na rty a 2 páry štětečků.
Nejvíce mě na paletce zaujaly ony lesky, které jsou krásně výrazné.
Vyfotila jsem Vám zvlášť patra, aby jste si lépe vybavili, jak asi stíny vypadají.


No a tady Máte ukázáno, jak stíny vypadají bez Báze (Bohužel, neměla jsem u sebe žádnou bázi).
Stíny jsou hodně neutrální, takže se s nimi dá vytvořit jemný a elegantní vzhled.


Jak se Vám paletka Líbí?

4 komentáře:

  1. Nejsou to úplně moje barvy, ale věřím, že potěšila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve by to taky moje barvičky nebyly (to si určitě poznala podle mých předchozích líčení :D), ale jak mám ty hnědé vlásky, tak jsem se dala i na takové ty utlumené.:) A potěšila hodně! Já si v paletkách libuji.:)

      Vymazat
  2. Paletka vypada krásně,ja ji ještě nevlastnim...ale budu muset :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Dostala jsem myslím tu samo, jen s jinými odstíny a v jiné barvě:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu