10. 1. 2014

Mé Makeupy, co jste na Blogu neviděli.!

Dnes tu pro Vás mám malou ukázku Makeupů, na které můžete narazit hlavně na mém Facebooku: FB.COM/NOVAEV
Snad se Vám makeupy budou líbit a třeba se i necháte inspirovat.
...........................................
Na prvním obrázku nalezenete mou kamarádku DII, která po mě po sto letech spala a tak jsem malinko blbly a udělali z ní tohle monstrum :D :) Jak se Vám líbí?

Mezi Vánočními svátky mě samozřejmě mě na chvíli popadla nuda, tak jsem si vytvořila tento porcelánový makeup.

Tohle je už o dost starší práce. Ale myslím, že jsem Vám ji sem nepřidávala. Kváávkaa

Tohle je můj makeup, který jsem tvořila na soutěži v Jihlavě, Cesta Kolem Světa. Bohužel, vůbec jsme se dobře neumístily, ale tak člověk se učí :) 

Můj hokus pokus :)  

Trošičku jednodušší líčení. 

Tropický makeup, se kterým jsem si dala po dlouhé době i na sobě trošičku práce, protože ted na sebe nemám čas a snažím se tvořit spíše extrémní makeupy na Videa.

Jak se Vám Makeup líbí?

8 komentářů:

  1. Ta prva fotka je tak akurat na pozeranie ked je pol jednej a ja som sama v izbe v tme :D ... a tropický makeup je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neviem sa vynadívať na porcelánový make-up! Je to dokonalé. Takéto líčenia a la dve tváte som obdivovala vždy. Myslím že vyskúšam tropický make-up, ale musím si dokúpiť farbičky, žltá a ružová mi chýba (a možno skúsim iné farby).
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalé,klobouk dolů slecno :)*
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, kéž bys nám líčila modelky na soutěže :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi neskutečně šikovná:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :) Evžuu